"Jangan dilihat masa lampau itu dengan penyesalan, jangan pula lihat masa hadapan dengan ketakutan tetapi lihatlah disekeliling kita dengan penuh kesedaran"

Saturday 28 January 2012

LafazNYA muDAH...nak PikuL TU beraT...


nOW ni CibUK sanA siNI oRang CIte PasaL kaweN
ALmaklUMLah 
muSIm cuTI.....
NI aku NK sHARElah CIKit TErutamanYA Tuk LElaki... 
MAKSUd laFAZ KetIKA terIMA niKAHNYA
LAfazNYA cukUP2 MUdah
tpi......
nAK piKUL tu bErAT...


aKU teriMA NIKAHnya SI dia biNTI si AYAh dia..
dENGAn MAs kaHWEnNYA RM....
bUNyi CAM seNANg kaN??
naH ni MAKsudNYA

" aku TangguNG doSA doSA si DIA dAri IBu BAPanyA 
APA saJA doSA yAng DIA buAT
DARi DEdah AUrAT hinGGa tINgGal solaT
aKU tanggUNG dan BUKAN lagi iBU bapaNYA TanggUNG,
Dan AKu tangguNG SEmua DOSa doSA bakaL ANAK ANakku
kALAu gaGAL
MAka...
akU FASIK, daYUS Dan aKU rEla MAsuk NERAka
 AKU rela MALAikat zabaniyaH MELIBas badanku sehingGA PEcah...

KaTA ustadKU...kAlau SEoranG LAKi2 ni BEtuL2 berIMAN
INsyaALLAH..
seNANg SAHAJa..n INSYAallah..
diPERmudahkan URUSan ruMAHTnggaNYA...
KEranA lelakI YanG baik UNtuk pereMPUAN yanG BAIK
BEgituLAH sebaliKNYA...
SEmoga kiTA seMUA berTEMU jodoH deNGAN orANg2 YANG baik..
amin...


No comments:

Post a Comment