"Jangan dilihat masa lampau itu dengan penyesalan, jangan pula lihat masa hadapan dengan ketakutan tetapi lihatlah disekeliling kita dengan penuh kesedaran"

Monday 3 September 2012

ikUt KAta HATi, PERcaya n SERahkn pADA ALLah

alhaMDULILah 
ari NI DApat naSIHAT daripaDA SEORang KAWan..
jom SAMA2 kiTE share...


orang tua tua ada berkata :

Disebalik !!!!!.........

"Kadang2 Allah sembunyikan matahari..Dia datangkan petir dan kilat..anak-anak menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar..

Rupa2nya..


dia kata dia bleh bagi panduan je...yg buat keputusan adalah aku....tpi aku kna ingat bila aku buat keputusan,aku kene bertanggungjwb dan jgn menyesal plak...sbb petua org tua tu dah bg petunjuk...cuba selami ayat tu baik2

iza pilih mane?...iza tahu tak, wanita ni suka berfikir guna emosi berbanding llaki lebih guna logik...cuba iza fikir guna logik dulu, lpas tu baru dibantu emosi

yup mmANG BTUl pe YG dia CKap...
ni mybe bukan rezeki aKU Lg..
padahal..
semuA MEMBer2 kATa akU BERUNtung..
buKAN SEnang nAK DApat joB TU...
BUT..
aku PERCAYA..
REzeki smuanyA DITANgan allAH..
n..
ni bkan untUK aKU...
SEmoga CIte2 ku Ter CApai...
amIN....




No comments:

Post a Comment